Monday

Nu var måndagen över, har varit en rätt lugn dag. Hade skola från halv 9 till 3 :)
Efter skolan drog jag hem och kollade lite desperate housewives sedan somnade jag ett tag, hade så jävla ont i huvudet. Efter maten, vid typ 5 körde morsan mig till Sua, sedan kom även Ida förbi. Vi satt och spelade Guitar Hero och snackade. Ida hade match 8 så hon drog hem vid halv 7, så att hon skulle hinna med bussen till Tuna.
När hon hade åkt, gick jag och Sua ut en sväng ;) Sedan gick vi hem till henne igen och bara satt och konverserade lite med varandra.. Morsan kom sedan och hämtade upp mig igen ungefär halv 9. Och så fort jag kom hem ringde jag Sua :P haha. Vi pratade ett tag men sedan skulle hon ringa hennes pappa, men hon skulle ringa upp mig igen. Men då olyckligtvis hann min mor få tag i telefonen och då började hon prata i telefon ett braaaa tag! :P
Fick sedan tag i Sua igen ungefär klockan 9, då snackade vi sen igen i lite mer än 40min.
Efter det har ja kollat lite mer desperate och nu är det dags att sova.
Imorgon har man sovmorgon till 5 över 9  :D fan va sweet!!  Men nu ska ja krypa ner till kojs ;)


Over n´out'! <3

Kommentarer
Postat av: Elin

tack gumman, älskar dig <3

2009-01-22 @ 20:10:35
URL: http://elineliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0