snorunge

Har just vaknat och jag har blivit FÖÖRKYLD !!! Böhö ja orkar inte vara det, och inte nu när det är sista dagarna på lovet....
Jag och Mia håller på att diskuterar om hur jobbigt det är :P haha. 
Men kul att vara sjuk idag då när vi ska ha massa gäster :S Aaaaa gud va pinsamt jag kommer typ snora och ha mig och alla kommer typ sitta och glo medans jag försöker andas med allt snor i hjärnan! ;p 
Såg även klart alla Desperate Housewives igår, på tal om ingenting , men nu vet ja inte vad ja ska se om nätterna..
Äääh men detta inlägg vart ganska meningslöst så nu ska jag ta och avsluta det :P
Skriver säkert senare  puss! ;D


Kommentarer
Postat av: zandra

sv: godmorgon :D

2009-01-05 @ 12:43:48
URL: http://zanndra.blogg.se/
Postat av: viktotia

det var synd:S men det kan ju inte ha varit för att vi var ute för mkt precis;)

2009-01-05 @ 15:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0