Suddenly i see

Nu är klockan snart 8 och jag har inte tagit mig tid till att göra några läxor idag :S -ajjabajja inte bra jeanette!
Men till mitt försvar så åkte jag till Mia efter skolan och måste säga att lägenheten var super mysig ;) Morsan hämtade mig därifrån vid 5 då for vi hem och käka, sedan har ja suttit vid datan på mitt halv rena golv, har inte riktigt dammsugigt och skurat allt, men det lär ju ske inom en kort framtid. Iaf när ja satt vid datan vart jag så himla trött och så fick ja syn på en kudde på golvet som låg precis brevid mig. Så ja bara sönk ner på den och somnade ett litet tag ;p det var fan riktigt nice! Efter det har ja lirat lite gitarr, eller försökt åtminstone..

Nu hade jag tänkt gå och ta mig ett långt varmt bad, har nämligen fått träningsvärk i armen och det ända ja har gjort som kan ha orsakat det är att städa :O Haha antingen är ja bara jävligt klen eller så var mitt rum förjävligt stökigt ?
Tror faktiskt det är lite bådeoch :p Men jag kan iaf se mitt golv nu så det är ju framsteg.
Men som sagt -ett vaaaarrmmt bad väntar på mig ;)

Seee Yaaa!

Kommentarer
Postat av: MIAAAAAAAAA

tack älskling , hehe jo juste undrar vad du har gjort för att fått som träningsvärk i armen.. ;)

2009-01-26 @ 21:00:58
URL: http://miahkalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0