Take it all away

Det blev golfning igår, eller det var egentligen en "mångkamp". Det var fan riktigt kul, vi körde killarna mot tjejerna. Det var jag, morsan, Lena mot hennes son, hennes bror, hans son och hans sons kompis :P hahah komplicerat.
Först var det lite golf, det gick ju inte allt för bra för mig, är inte så duktig på golf, sen var det lite olika grenar som t.ex skytt, iq-test, shuffle och basket m.m. Jag var bäst på att skjuta trodde fan inte ja var så bra, jag vann i de ;D hihi!
Vi var där i nästan 3h, kom hem vid 9, då la ja mig och såg ugly betty sen sov ja sött.

Idag vaknade jag förvånandsvärt halv 9, då satte jag igång med städningen direkt. Städade till ungefär 11, då skulle jag göra mig i ordning, sen åkte jag med morsan på stan. Köpte mig ett par jeans och lite underkläder. Det blev dock aldrig att vi fixade gymnasie valet, kände mig inte redo att trycka på knappen ännu.
Vi kom hem igen vid 1 och sen dess har ja fortsatt med städningen. Det är faktiskt ganska kul att städa när man väl kommer igång..
Har iaf tagit en liten paus nu. Mattias och Mia ska komma och käka middag här så jag måste fixa lite annat tills dess.
Har även målat tavlor som ja ska hänha upp i mitt rum. Nu måste jag bara hitta nå schnygga kort ja kan sätta i :D
Men ska återgå till arbetet nu.. Puss =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0