tomorrow i´ll be back

Vart inge skola idag, kände mig inge bättre.. Men imorgon kommer jag, så se upp ;) haha..
Idag har inte hänt nånting som vanlig, dags att skaffa sig ett liv ? Har tränat lite SO och tittat tv m.m.
Nu ska jag ta och öva lite till spanskan som ja måste göra imorgon det är bara några glosor så hoppas det inte är allt för svårt :P Sen är det so- prov på fredag och sen är det helg... Yippie!
Vet att ja har varit hemma typ hela veckan men det ska ändå bli skönt som fan med lite helg. På fredag ska jag till Mattias och ha lite syskon-tid, blir nog se film och bara mysa på. Sen på lördag tror ja ja ska en sväng på stan med morsan, alltid bra att gå med stan på mamma, det brukar alltid sluta med att hon köper nånting ;) tihi
Annars blir de nog plugg som gäller.. Men nu ska ja ta och gå och duscha sen blir de se några avsnitt lost. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0