boat-trip

Idag har vi varit på en lång båttur. Vi åkte ända till Trosa (haha så jävla fult namn!) Där käkade vi och gick runt och kikade runt lite, såg mkt snyggt ;) Efter det for vi till en liten ö och badade lite. Blev ett väldigt snabbt dopp. Gillar inte riktigt att bada i hav. Har ju haj fobi som sagt ;p haha!
Har inte gjort så mkt mer, men ändå så har vi varit ute till nu. Och vi åkte ju imorse.
Idag var det väldigt mkt hopp-vågor. Det älskar jag! Jag kan typ inte sluta le när jag sitter där och ser vågorna komma mot en. Så jävla flummigt...

På onsdag kommer jag hem till Luleå igen. Bäst att det är fint väder där då, annars......
Men ska sluta tramsa nu och avsluta detta inlägg.
Ha det super bra! pussar

- ska lägga in bilder sen när jag kommit hem =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack för att du röstat =) Håll utkik och se om din favorit vinner, vinnaren presenteras till söndan ;)

2009-07-13 @ 20:59:17
URL: http://sofiaericsons.blogg.se/
Postat av: Petra

Tack så jätte mycket :D !

2009-07-13 @ 23:04:12
URL: http://petrawartmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0