Not home for long.

Är hemma nu igen. Eller har ju varit de i någon timma nu men wtf.
Tåget kom fram vid 6 som jag skrev tidigare. Jag och morsan åkte direkt och handlade. Sedan kom Mattias och Mia över. Jag lagade vitlöksbröd. Efter vi käkat, drog jag ut med Sua. Vi gick runt lite i gammelstad + storheden. Very nice. Men man märkte att vi inte hade så mkt att prata om. Skulle tro att vi berättat det mesta åt varandra på jobbet, så att tiden skulle gå fortare :p Men efter några minuter öppnades käftarna igen och vi gick och babblade igen. När vi varit på promenad gick vi hem till mig och chillade. Hon har ganska precis gått hem nu och jag ska snart börja packa lite till imorgon när jag sticket till Nyköping och hälsar på far min. Sen ska jag sova så jag orkar upp imorgon.
Planet går 15.10 har jag för mig och är framme 16.30 eller hur det var ;p Får ta reda på det imorgon =)
Men nu ska jag sätta igång så jag inte är uppe hela natten :) Ha det gött.! får la se om jag hinner skriva nånting imorgon. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0