Löööördag

Idag är det lördag och jag har förjävla tråkigt. Igår kväll var däremot riktigt trevlig.
Vid 7 tiden var jag ute med mamma, Mattias och Mia och käkade middag på ett pasta place i stan. Mycket gott. Efter det drog jag hem, böt kläder och drog sedan ner till stranden för att möta upp alla. Under kvällen var vi även hos Jonte och på Statoil :p. Det var mycket folk och det var kul att träffa alla. Gick hem vid ungefär 12- halv 1 tiden.

Idag har jag inte gjort ett piss. Typ varit och handlat och sedan kollat Scrubs hela dagen. Känner att förkylningen inte riktigt heller har försvunnit så det blir nog bara vara hemma och mysa ikväll. Men ska ta och fixa lite käk nu. Ha en bra lördag! :)<3



Kommentarer
Postat av: Terese

Nu följer jag dig med :)

Allt bra?

2009-06-13 @ 22:54:33
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0