Prooooom!

Har just duschat, ska låta håret torka nu sen drar jag till Elin och gör min i ordning inför balen! Shit det känns nästan lite overkligt och jag är inte lite nervös. Kommer säkert bli en trevlig kväll. Åtminståne får man väl hoppas det. Men det ser ut som att det ska börja regna och de har sagt att det ska göra det på nyheterna så det bådar ju inte så gott. Men vafan vi ska ju ändå vara inomhus så :p

Balen börjar klockan 18.00. Skulle tro att det är käk ganska direkt då. Vet inte exakt vad det blir för mat men typ kött och potatisgratäng. Resten av kvällen har jag ingen aning om vad som kommer hända, har hört att några från gymnasiet skulle komma och uppträda men vi får la se :)
Ska iaf ta och packa väskan som jag ska  ha med till Elin sen så att det inte blir så stressigt. Ha en underbar kväll. Pussar!!  <3

Lägger upp nå bilder senare ;)

Kommentarer
Postat av: Viktor

sv: Ja men man längtade väldigt mycket efter sommarlovet då man gick i nian :D vad ska du gå för linje då? :)

2009-06-02 @ 16:00:58
URL: http://viktore.blogg.se/
Postat av: S O M M A R U N G A R N A !

SV: HÄRLIGT ATT HÖRA! :)

Jodå, det är fint här, lite deppigt med så trist väder bara, men annars är det bra här!

Men vad gör du då ?

KRAMAR

2009-06-02 @ 18:51:35
URL: http://sommarungarna.blogg.se/
Postat av: cecilia

Vad är det för bal? Slutar du nian? =)



Vi hade avslutningsfest häromdagen och den var så jävla bra & kul! Hoppas eran också blir kanon'!



godnatt på dig, är avis! Nu ska jag sova och du dansar järnet!? eller? hihi



2009-06-02 @ 22:13:11
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0