The week-end

Jaha nu har kusin vitamin åkt hem. Eller hon gjorde det igår men jag pallade inte skriva nåt då. Vi har iaf haft riktigt lajbans kan dra helgen för er.

Fredag:
Slutade skolan 12, då drog jag fort hem sen gjorde vi oss i ordning och åkte sedan på stan. Jag köpte mig 2 par legings och Vickan köpte en aning mer. Hon köpte en sjal, ett par skor, en tröja, ett linne och sen minns jag inge mer, men det var garanterat nåt mer :p Vi var på stan till ungefär 3, sen tog vi bussen hem. När vi kom hem gjorde vi oss i ordning för kvällen. Jag, Vickan och morsan skulle nämligen ut och käka. Vi hann även sova ett tag innan vi åkte in till stan igen vid 6. Vi hade bokat bord på nåt pasta place klockan 7, så tills dess var vi i stan och kollade när folk uppträdde. Fanns många med talang. När vi sedan kom fram till restaurangen beställde jag nån kyckling med pasta, vitlök och oliver. Det var jätte gott. Fast gillar inte oliver, men dem petade jag bort. Ungefär vid 8 var klar. Då gick vi tillbaka till scenen och kollade på nåt band. Men dem var inte så bra så vi gick ner till kh och satt där istället och väntade på Sua och Elin. När dem sedan kom (Elins kompis var också med), gick vi runt lite, satt och chillade och lyssnade på musik. Tina och Lisa dök också upp sedan. Jag, Sua och Vickan lyssnade  på mer musik än de andra, de gick runt lite och sånt då. Men iaf då hörde vi på ett band från Kiruna och jag måste säga att dem var asbra! Diggade dem rejält. Sedan sist men inte minst så var det Scaburbian. Så jävla grymma dem var! De slutade spela klockan 01.00. Då var det dags att åka hem igen. Vi somnade ganska snabbt när vi kom hem.

Lördag:
Vi vaknade vid 11, då gjorde vi oss i ordning och sedan vid 1 tiden drog vi in till Biltema för att se alla bilarna. Det fanns många as snygga bilar och även boys! ;) Vi var där till kanske 2-3 nångång sedan åkte vi och handlade massa gott inför kvällen. Sedan drog vi ner till stranden ett tag och solade. Det var jätte nice, men började blåsa lite i slutet så vi gick hem igen. På bordet väntade då grillad fläskfilé och klyftpotatis. Mums!
Efter maten åkte vi och hyrde film. Blev en skräckis. Haha fan va rädda vi var för mitt i filmen föll det nånting i badrummet. Jag bara flög upp och kurade ihop mig vid väggen. Haha måste ha sett himla roligt ut. När filmen sedan var slut tog vi oss en promenad. Sen när vi kom hem igen satt vi bara och snackade sedan somnade vi.

Söndag:
Minns inte hur länge vi sov. Men när vi vaknade gjorde vi oss i ordning och åkte till Mattias och Mia för att fira morsdag. Av mig fick morsan Takidas skiva och av Mattias fick hon blommor. Vi käkade även tårta och satt och solade. Sedan innan vi for hem bjöd Mattias mig på grill-fest hos han nu på lördag. Så ska dra dit då. Är nästan nervös känner ju som ingen av hans kompisar + att dem är typ 5 år äldre än mig ... Men kan bli kul ändå :)
Men iaf när vi kom hem igen så gick vi ner till stranden igen. Men då blåste det inte lite! Det gjorde fan ont, för det blåste sand på en så det kändes som tusen nålar. Men ska man bli brun får man lida lite. Jag blev ju dock bara tomat-face men det är chill :p Vi gick upp vid 5, då var det käk. Sedan vid 6 åkte vi och lämnade Vickan på tåget. Sedan hände inte så mkt mer.

Btw måste nämna att det var sjukt hett i söndags, gissa hur många grader det var inomhus ? ...... över 30 grader och då var det typ dubbelt så varmt i mitt rum :p haha. Fyfan man visste seriöst inte vart man skulle ta vägen..

Men nu ska jag rita klart bilden bilden till imorgon :p sedan ska jag typ sova. Imorgon är det ju bal och allt! :D
Ha en bra kväll pusshejs!<3

Kommentarer
Postat av: Leonard

Vi slutar den 11 i år :). Några planer inför sommaren då?

2009-06-01 @ 19:44:54
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Emma-Gill<3

härligt härligt :p jo allt glider lagomt här ;)<3

najsig helg <3

2009-06-01 @ 20:11:39
URL: http://emmagill.blogg.se/
Postat av: Emma-Gill<3

haha japp ;) ska du göra ngt spc i veckan då ?<3

2009-06-01 @ 20:33:03
URL: http://emmagill.blogg.se/
Postat av: Leonard

Det låter roligt! Har också varit i London, love that city fella.



Jag pratar dock tung amerikanska så jag och Britterna fattar typ inte varandra hahah :)



min sommar ser ut så här: först ska vi bara ta det lungt och vara hemma i tre veckor, hade tänkt jobba men fick inget jobb :P. Sen ska vi till Tyskland och Italien och jag ska vara borta en hel månad!! :D

2009-06-01 @ 20:43:45
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: johan

sv; bara bra =D

2009-06-01 @ 21:00:16
URL: http://johanbliixt.blogg.se/
Postat av: Emma-Gill<3

nej men seriöst =O skiit vad kul !!<33

2009-06-01 @ 21:23:14
URL: http://emmagill.blogg.se/
Postat av: Oskar

hej hej tack!

2009-06-01 @ 21:29:56
URL: http://stockholmskillen.se
Postat av: Emma-Gill<3

ja men de är ändå kul iallafall ;)<3

2009-06-01 @ 21:32:24
URL: http://emmagill.blogg.se/
Postat av: Oskar

letar efter bloggare som behöver en ny design gratis hehe ;)

2009-06-01 @ 22:03:36
URL: http://stockholmskillen.se
Postat av: johan

sv; nej ingenting speciellt, har letat efter mina nycklar som jag lyckats slarvat bort. själv då? :P

2009-06-01 @ 22:38:31
URL: http://johanbliixt.blogg.se/
Postat av: Leonard

haha :D Jo det tycker jag med, ska bli hur kul som helst!! :D



=> värme och sol :D

2009-06-01 @ 23:07:51
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Broder;D

haha ja fem år äldre är ja men typ gustav är ju 26 :D haha men de blir chill bror ska se till att du få rde bra. vi grillar å chillar. håll tummarna för bra väder bara annars blire nog trångt :) btw as fin var du på balen (även dina vänner) ni såg ut som kändisar [som du skrev i IL] :) cya saturday sis´

2009-06-04 @ 21:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0