Imorgon bär de av

Som sagt imorgon åker jag med Mia och morsan till huvudstaden. Är typ konstigt nog nervös, Haha! Volbeat konserten är på torsdag. Vi kommer fram vid 9 på kvällen imorgon, så då hinner man typ bara packa upp och sedan sova. Sedan på torsdag blir det stan på dagen och sedan kanske vi käkar där också, sen hem göra sig i ordning. Och sen VOLBEAT!! =D Sedan på fredag är det också stan och lördag kommer vi hem.

Idag har jag rensat i mitt rum, både i garderoben och i lådorna under sängen. Fick bort riktigt mkt må ja säga. Nu sitter jag bara och väntar på att Sua ska ringa, vi ska nämligen promenera till Maxi. Jag måste köpa hårspray och nudlar som ja ska ha till lunch imorgon :p Sen är det bara börja packa och sova.
Men nu måste jag klä på mig, har gått i pyjamas hela dan. Puss!



 My favorite! ;p


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Tack Nettan! :)

2009-03-04 @ 08:39:29
URL: http://qimmiq.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0