Wanna go back!

Fyfan vilka underbara dagar jag har spenderat i Sthlm with my dear friend Mia. Vi har haft allt möjligt för oss.
Vi har stått 5h för att få se våra favvosar, Volbeat. Och det var de sååååå värt! Seriöst när man stod där bland alla galna o svettiga människor, kände jag mig konstigt nog hemma. Det var en helt unbeliveable weekend! Hade skit kul gumman!<3 Vi har även varit drygt 7h på stan och vi han fan inte ens gå till Plattan :O haha crazy! Vi köpte ju inte heller typ nånting.. Men det var as trevligt ändå. Vi uppnådde ju vårat mål också, som var att se en kändis. Och gissa vad..... Vi såg 2! Kommer inte ihåg vad de heter men får ta reda på de sedan. Sen sista kvällen innan vi skulle åka hem, drog vi och hyrde film med 2 boys och hade det sjukt trevligt! , underbara grabbar må ja säga, roliga om inte annat ;) haha.

Jag kanske får berätta lite mer ingående sedan vad som hände under resan. Men just nu känner jag mig alldeles för trött för att skriva ett långt inlägg så det får bli en annan dag. Lägger även upp bilder senare, har inte lagt in de på datan ännu. Nu blir det se en film och sedan krypa ner till kojs. Hoppas ni alla haft en lika incredible week som jag :D

Vi kom även fram till att cockpit är ett jäkligt roligt ord ;D hahah!
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0