20:26

Jaha nu blev det kvällen. Har just duschat och tror jag ska lägga mig och se nån film nu, sen ska jag fan sova. Blev inge rita idag, har broderat istället och massa annat så har inte hunnit men imorgon då jävlar :p
Imorgon har vi idrott på morgonen sen typ so, sv och eng. Slutar klockan 1. Men tror jag ska gå till slöjden då. Sen ska jag iväg med morsan på stan, ska kolla på lite avslutning- och bal-grejer.

Har faktiskt inte så mkt mer på hjärtat så jag tar och säger godnatt här och avslutar detta inlägg med 2 fräckisar :p haha...

En kvinna låg i koma på sjukhuset. När sköterskan skulle ta hand om patientens intimhygien noterade hon att det gav lite respons på EKG.
Hon prövade igen och då rörde sig kvinnan lite.
Sköterskan tillkallade kvinnans man och förklarade läget: "Hur galet det här än låter så kanske oralsex kan vara en metod att väcka henne ur koman."
Kvinnans man var mycket skeptisk men sköterskan gav sig inte.
Maken gick till slut motvilligt med på att prova och gick in i kvinnans rum.
Efter några minuter planade kvinnans EKG ut helt och hållet.
Förskräckt rusade sköterskan in och skrek: "Vad hände?"
Mannen svarade: "Vet inte, hon kanske kvävdes?"

----------------------------------------------------------------------------------------

Karin var i sen 30 års ålder och fortfarande ogift. Hon hade liksom bara svårt att träffa män. De män hon mot förmodan träffade visade sig vara skitstövlar. Till slut så bestämde hon sig att sätta in en annons i tidningen.
Hon skrev:
"Söker en man som inte kommer att slå mig, som inte kommer att lämna mig och som är bra i sängen."
Flera dar gick och hon hade inte fått något svar på annonsen. En dag när hon var nere i källaren och tvättade, knackade det på dörren. Hon gick upp och öppnade och där satt en man i rullstol som varken hade armar eller ben.
- Kan jag hjälpa dig? frågade hon.
- I'm the man in your dreams! sa han.
Hon vart förvånad.
- VA?
- Jag läste din annons i tidningen och jag är den perfekta mannen. Jag kan inte slå dig eftersom jag inte har några armar. Jag kan inte lämna dig eftersom jag inte har några ben.
- Men är du bra i sängen då? frågade hon.
- Hur tror du jag knackade på dörren...


GODNATT!

Kommentarer
Postat av: F r i d a 5 l i n g

GODNAAAAAAAAAAATT :D

2009-05-19 @ 22:13:44
URL: http://bitoffrida.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Vad gör du denna tisdags kväll? :)

2009-05-19 @ 22:52:15
URL: http://lifeisplaying.blogg.se/
Postat av: jenny

haha :)

2009-05-20 @ 09:07:52
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0