Hamburgar-dags!

Har just kommit hem från skolan. Stannade över och hade slöjd och hann faktiskt klart med klänningen. Ska dit imorgon för att göra ett band till den. Idag har varit en riktigt chill tisdag. I vanliga fall slutar vi 15.55, men idag har flera lärare varit borta så då har vi jobbat in lektioner och vi slutade lite efter 13.00 iställert. Sååå härligt!

Nu sitter jag och ska göra klart mitt broderi så ska ja ta med den också imorgon till slöjden. Då är det också bort gjort. Är så jävla skönt när man får "pricka av" saker på The To Do List :P Senare ikväll blir det typ sitta och rita lite tror jag, var på lite kreativt humör idag faktiskt. Men ska iväg och köpa hamburgare strax. Det var fan ett bra tag sen jag käkade det. Brukar oftast inte vara sugen på det men idag var jag fan det :)
Så smaklig måltid på er alla, Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0