jobbig dag.

Idag var skolan väldigt tröttsam. Hade no-nationella imorse, det gick piss dåligt, men vafan pallar inte bry mig det var ju bara en "testning". Efter det var de slöjd, idott (fotboll), spanska och so. Hade ju även so/no läxförhör idag. Och även det gick piss! :P haha.
Nu måste jag resten av dagen sitta och plugga till ett fuckin no-prov imorgon. Men har bestämt att jag även ska baka :D
Vet inte vad ännu men nåt smarrrrrigt får de bli!
Har sen ännu en nyhet att berätta, har inte riktigt bestämt mig om det är en bra eller dålig, men får skriva sen när jag smält det...

<3

Kommentarer
Postat av: malin

sv: tack :)

2009-05-12 @ 16:58:19
URL: http://smurfette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0