längst upp i norr

Har precis kommit fram till Kiruna, till mormor och morfars lägenhet på nionde våningen. Det är jätte fint väder och kok hett här uppe :p Ska snart ta och vara lite social med de andra, men måste sitta och kolla på igenom bloggar innan det.
Har inte hänt så mkt mer idag. Varit i skolan från 8-3 slutade egentligen 1 men hade slöjd ett tag. Sen stressade jag hem för att packa, duscha och käka. Klockan 5 gick tåget, Satt och lyssnade musik hela vägen. Tycker det är jobbigt att lyssna musik när man har headset för om man lyssnar på nån sjungvänlig låt är det så lätt att man börja sjunga och tänker inte på att de andra i omgivningen faktiskt inte hör musiken utan bara mig när jag sitter där och glänser med min "fina" sångröst. Haha, man måste väl bjuda lite på sig själv :)
Men nu ska jag checka runt lite på nätet. Ha en fortsatt bra dag, skriver mer sen :)
Puss så länge!

 
- Kiruna kyrka :p

Kommentarer
Postat av: Linn

Sv: Åh tack så mycket! Detsamma! ;)

2009-05-16 @ 09:18:52
URL: http://linndennerfjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0