Life is a bitch

Har just käkat och diskat, så allt är rent och fint till när morsan kommer. Skulle tro att hon kommer vid 7-tiden nån gång. Idag hade vi skola till ungefär 3, fick sluta tidigare från so lektionen. Men var ändå tvungen att stanna i skolan till typ 4. Skulle göra en sak till vårat grupparbete i no/so som vi för övrigt ska redovisa imorgon :S shit är typ nervös, men det blir skönt när allt är bort gjort. Har idag även hunnit klart helt med min klänning och mitt broderi i slöjden. Och glad som jag är så höjde jag mitt betyg!! :D Ska nu resten av kvällen bara ta de lugnt är sjukt trött. Blir nog en tidig kväll ikväll. Skulle verkligen behöva lite sömn känner jag.

Men ska slå mig ner framför tv:n nu. Kommer inte bli så mkt bloggande till veckan, men sen när allt skoljobb är över då är jag tillbaka, så gott som ny ;) Ha en bra kväll ! Puss!

Kommentarer
Postat av: Jonas

haha tack som fan :D tyckte själv att den var lite smårolig :D haha

2009-05-26 @ 18:31:03
URL: http://jajnus.blogg.se/
Postat av: mia

Skönt att ha fått undan disken! =) Ha en mysig kväll (:

2009-05-26 @ 20:28:41
URL: http://miary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0