Never think..

Har varit en dålig blogg-dag idag, men har haft mkt att göra nu när jag varit själv hemma. Sitter iaf nu och försöker göra lite No/So , men det går inte så bra. Har fan inte en endaste aning om vad jag ska skriva .. Jag och Mia sitter och försöker luska ut lite åt varandra vad vi ska skriva. Får la se i slutet av dagen hur mkt vi har lyckats åstadkomma. I själva verket ska man bara gissa sig fram, men känns ändå som att man ska skriva fel :p Har även snackat med pappa för ett tag sedan. Det blir troligen att jag är där någon gång mellan den 5-19 juli. Kan bli skönt att få komma bort lite. Men känns som att hela sommaren kommer gå åt till jobb och vara borta hela tiden. Får väl försöka klämma in några dagars sol och bad :)

Men ska sätta igång nu så jag slipper vara uppe hela natten. Puss!

//

Kommentarer
Postat av: Evelina

tack detsamma :D

förlåt för sent svar, läs min blogg varör :)

kram

2009-05-25 @ 20:46:52
URL: http://silverninas.blogg.se/
Postat av: emelie

frågestund i min blogg nu.

Fråga på vad som helst. (L)



emelietidblad.blogg.se

2009-06-10 @ 11:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0