school suck

Har nu kommit igång med pluggandet. Har hunnit skriva ca 4 sidor till no-rapporten, har nu typ 3 sidor kvar :S usch! Sen måste jag sitta och nöta in allt i huvudet också. Inte undra på att man allid har huvudvärk! Sen måste jag träna So/No och sen om klockan inte blir så mkt ska jag nog sitta och rita lite :) kanske lägger in nån bild då om ja hunnit klart med nåt.

Detta är allt jag har att göra i skolan...

- No, rapport + prov + nationella prov
- Svenska, rapport
- So/No, läxförhör
- Bild, bilden + egna reflektioner
- Tx-slöjd, klänning + broderi
- Spanska, nationella prov
- Hk, skriva recept grejs

Jag vill bara gå i ide nu och vakna upp typ dagen innan balen, fan va soft det hade varit! Men nej så är det inte, nu är det fan bara att slita häcken av sig de sista veckorna...
Bäst att sätta igång igen, pusshejs.

SUCK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0