stålande sol

Blev aldrig att jag skrev nå mer igår kväll, var för trött från tågresan.
Idag haa jag varit i fjällen med mormor. Det var jätte varmt och skönt. Vi satt där ett tag, mormor skulle kolla hur läget såg ut i båthuset och sen så drog vi hem igen. Har just duschat och nu är släkten här.
Ikväll är det Eurovision  song contest som gäller. Brukar itne riktigt se de, men ibland måste man ju helt enkelt. Lär inte hända så mkt annat idag.
Imorgon tar vi tåget tillbaka till Luleå igen. Kommer bli skönt att få komma hem. Är hemma vid 6-tiden nångång skulle jag tro. Då ska jag träffa Elin och Ida och vara med dem och planera till en redovisning vi ska göra. Kommer säkert bli bra.
Men nu ska jag torka håret. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0