Fullt upp!

Så här har helgen sett ut för mig...

Fredag: Engelska nationella i skolan, som gick piss!, slutade 11.35 (vi jobbade in historian). Var sedan med Sua på stan, vid 2-3 gick vi och käkade en kyckling macka på Sub o Co. När vi gjort det gick jag hem och Sua skulle gå en till sväng på stan för hon skulle köpa en present åt mig. Sen när vi båda var hemma igen, öppnade vi varandras paket. Jag fick en jätte söt väska som jag hade pekat på tidigare när vi var på stan att jag ville ha, TACK!<3 Efter det satt vi i min nya garderob och lyssnade på gamla "barn" låtar t.ex. min ponny, huvud axlar knä och tå, fader abraham osv. Fan vad vi garvade ;p 

När klockan sedan blev 7, gjorde vi oss i ordning och drog till sf, för att hämta ut våra New moon biljetter, sen drog vi på plannja. De vann. Vi skynda oss sedan tillbaka för att hinna köpa chips innan filmen började. Den var mkt bra.. Fan vad Jacob var het!! ;D

 

Lördag: Vaknade vid halv 10. På engång satte jag igång och började bygga klart min garderob. Tror det har tagit sammanlagt drygt 6-7h att bygga den ;O Men nu är den klar och så himla fin!


Efter den var klar drog jag iväg en sväng på stan för att möta Mia. Hon bjöd mig på fika och sedan fick jag min födelsedagspresent av henne TNX!<3 Fick sedan skjuts hem av hennes familj och sedan var det dags för mig att göra mig i ordning. Vid 6-tiden hämtade mamma Mattias, Mia och Anders (Mattias kompis). Vi käkade middag och satt och pratade till typ 00.00. Det var iaf jätte trevligt!

Söndag:
Planen idag är att sortera in mina kläder, duscha, käka, och sedan typ vara med Sua :)


Men först.. frukost! <3


Kommentarer
Postat av: sua

Tumme möter tumme. Lill möter lill. Det tycker lill vi tar en gång till!...

2009-11-22 @ 11:14:31
URL: http://suua.blogg.se/
Postat av: bellis

Hej, jag har bytt blogg. Tidigare så följde vi varandra via bloglovin och jag såg att jag fortfarande hade kvar dig. Jag tänkte att om du skulle vilja fortsätta följa min blogg så är det här den nya adressen och du får gärna lägga till mig på nytt! :) Kram bella

2009-11-23 @ 09:16:17
URL: http://bellisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0