Monday afternoon

Jaha, då var måndagen skoldag över. Idag hade vi engelska, där gick vi igenom lite grammatik och sedan hade jag och några till bokredovisning. Jag hade suttit uppe till 1 inatt för att hinna läsa klart och skriva om boken.. Måste lära mig att börja med läxorna i tid! Efter engelska var det historia. Vi gjorde inte så mkt satt mest och pratade som vanligt ;p Och sist men inte minst idrott, där hade vi fritt val. Det blev bedminton, kul! :D


I helgen har ju min kära kusin varit hos oss och hälsat på. Himla kul! Vi har skrattat, pratat, varit på stan, skrattat, sett film, sovit och skrattat! Det är alltid lika kul att träffa henne.

 

Men iaf tillbaka till måndag. Idag är planen att inte göra nånting. Har inga läxor eller nåt jag behöver göra, så blir nog ligga och kolla Grey´s hela kvällen :) Men nu ska jag bege mig hemåt (sitter på mammas jobb) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0