OBEHAGLIGT!

Vaknade idag av att mamma pratade väldigt oroligt i telefon med någon. Jag klev upp och innan hon la på hörde jag att hon sa -okej, men jag kommer på en gång!. Jag fråga vad som hade hänt och hon berättade att Mattias hade voltat med bilen... Jag vart jätte chockad och frågade om han var okej och det var han som tur var. Han var på väg till jobbet från Mias stuga i Råneå och det har ju snöat nu ett bra tag så det var snö på vägarna och han hade kört i diket och bilen hade snurrat ett varv. Tur som fan att han inte körde så fort och att bilen vände tillbaka.

Jag och mamma klädde på oss fort och gick ner till våran bil. Då ringde Mattias och sa att ambulansen hade kommit och dem var på väg till Sunderby sjukhus för att kolla så att allt var bra. Så jag och mamma fick åka dit. När polisen sedan var klar med honom fick vi träffa han och det var jätte skönt att se att allt var okej. Sedan när läkarn hade undersökt honom fick vi ta med honom hem. Vi stannade vid hans bil som fortfarande var vid vägkanten och han lyckades starta den och köra den till jobbet. Fast han hade ingen framruta, så det var nog himla kallt :p

Det känns jävligt overkligt när det händer någon man känner.. Men faran lurar bakom varje hörn ;p

<3


Kommentarer
Postat av: SANDRA

sv: ja det tog ett tag med allt pill, men det var verkligen värt det ^^

2009-11-07 @ 13:10:47
URL: http://kumpelsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0