Boom Boom Pow

Ligger med datorn på magen och försöker läsa boken, Marley och jag. Går inte så bra som ni kanske förstår eftersom att jag sitter vid datan ;p Den ska iaf vara utläst till på onsdag då ska vi ha muntlig redovisning om den och jag är jävligt skeptisk över om jag hinner läsa klart den.. He he. Men ska försöka lägga på ett kol (a)

Idag var skolan helt okej. Hade 3 lektioner, engelska, historia och idrott. Måste säga att idrottslektionen var en av de jobbigaste jag varit med om på länge. Vi hade boxning. Det var jävligt kul, men förjävla tungt. Får väl se imorgon hur mkt träningsvärk man har. Kan säga och jag och Sua inte kunde vara så seriösa. Iaf inte när en av oss skulle hålla i nå slags kuddar och sen skulle den andra slå på dem. Det gick knappt att titta på varandra utan att börja skratta . Men vi får om inte annat skylla på att det faktiskt är måndag och man är trött :)

Nää men ska läsa lite till nu.. Ha det gött!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0