Godislöftet brutet

Idag har dagen spenderats på stan med min gode vän Sua.

Gick in till stan vid halv 12 och mötte upp Sua. Vi gick på direkten till Sub o co. och köpte varsin kyckling macka. Efter vi käkat klart drog vi till kulturenshus och satt och chillade. Det var meningen att vi skulle plugga lite historia, men känner man oss två väl så vet man att det inte blev nåt sånt trams ;)
Det blev att vi satt där i drygt 3h, var fan jävligt fridfullt, måste jag säga. Det är så lugnt och mysigt där och man kan se ut på massa folk. Vi bestämde även att idag skulle vara våran premiär för godis. Vi har haft godislöfte i nästan 5veckor. Så vi förtjänade lite karameller.
Vid 3 gick vi och köpte godis till Sua. Vi gick sedan till gina och även på lite andra affärer för att leta en bra foundation till Sua. Sen mötte morsan upp mig i stan och vi gick till hemmakväll. Där köpte jag godis och så köpte vi SATC filmen som vi ska se ikväll. Skulle egentligen vilja hitta på nåt, men kände även för en hemmakväll.. kluven!?

Men ska ta och hälla upp mitt godis nu, sen ska jag fundera på vad man ska hitta på :) Have a nice day! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0