Middag på Waldorf

Idag har varit en riktigt chill dag. Jag sov till halv 10, sen degade jag till ca 15.00. Då var det bara att sätta igång att göra sig i ordning. Jag och morsan skulle vara hos Mattias vid 16.10. Vi skulle köra han till hans kompis. Efter det bestämde sig jag och mamma att vi skulle dra ut och käka på Waldorf. Jag åt friterad kyckling, ris och sötsur sås. Det var ett tag sen, och det var asgott! :) Nu är planen att ta det lite lugnt ett tag och smälta maten, sedan ska vi gå över till Lena och se vad som händer där. Så idag spenderas dagen med tanterna ;p

Nää om man ska ta och lira lite tv-spel tills vi ska dra vidare =) Ha en bra kväll, puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0