UPPDATERAR! :O

Haha okejokej, vet att jag inte uppdaterat på typ 1½ månad nu, men min dator har faktiskt varit på lagning i typ 5-6 veckor (A) Har även haft fullt upp med skolan. Skulle egentligen nu behöva sitta och skriva till en redovisning vi ska ha i veckan, men känner man mig så vet man att jag alltid skjuter upp det till sista dagen typ :p Ska skriva om Hercules/Herakles, och det är inte riktigt det roligaste ämnet att skriva om .. Annars går det bra i skolan, även fast det är jävligt jobbigt så känns det som att jag valt rätt.

Har inte så mkt mer på hjärtat just nu, förutom att min bror äntligen har fixat spotify åt mig! :D And I love it!!


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0