I have never seen the rain

Har ganska nyss kommit in. Har nämligen varit och tagit en liten springtur ute i regnet. Var himla skönt, men det är ju fan pinsamt så dålig kondis man har alltså.. Aja det är bara att pressa på och göra sitt bästa (a)

Imorgon är det sovmorgon! Fyfan vad skönt. Det är typ det jag ser framemot med veckorna. Även fast jag stiger upp typ vid 7 ändå. Men det är så himla skönt att kunna ta det lugnt och inte behöva stressa som de vanliga dagarna. Det är livet!



- En liten bild från min springtur.

 


Kommentarer
Postat av: neaiza

neaiza är det nya namnet du bör minnas, följ gärna min blogg!

tack för titten! :)

2010-04-15 @ 22:21:22
URL: http://neaiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0