I wish soon is now..

Sitter och väntar på mat. Om drygt 1h, ska jag traska iväg till stan och träffa sua. Vi ska typ chilla osv. och sedan gå och se plannja. Tredje finalen nu och det står 1-1 än så länge, spännande! För att fördriva tiden tills det är mat, så sitter jag och kollar på kläder på nätet. Inte bra! Nu har jag hittat massa jag vill beställa och som jag troligen kanske kommer göra också.. hehe. Får väl höra vad morsan säger först, men nånting säger mig att hon kanske inte blir allt för glad.. men vill man inte gå naken så behöver man ju faktiskt kläder (a)

Ikväll när jag kommer hem från plannja, ska jag se det nyaste avsnittet av one tree hill. Jag längtar redan nu!


- One tree hill!

 


Kommentarer
Postat av: natali

bra:) ja mår bra lite dåligt ibland vissa stunder:) va har du gjort ida

2010-04-27 @ 21:54:15
URL: http://natalifray.blogg.se/
Postat av: Elinore Terngård

Jag är en tjej som bor i Thailand året om och kan inte se på svensk tv...

Jag älskar One three hill och undrar bara om du vet hur många säsonger som finns (har nämligen inte sett många alls)?



P.S Jag hittade dig på bloggtrafik.nu D.S

2010-05-19 @ 12:42:43
URL: http://elinoreterngard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0