Irriterande...

Fyfan vilken seg dag det varit. Hade drygt 2h samhälls på morgonen och under lektionen fick vi veta att vi inte skulle ha nån spanska efter lunchen. Dum som jag är så blir jag typ superglad, men inser snabbt att vi har nk efter spanskan och det är labb-timmen, då man verkligen måste vara med. Kul! Hade 3 och en halv timmes hål då istället för att ha kunnat sluta halv 11! Nåväl, det är sånt man får tåla. Hann iaf gå på en "promenad" och en sväng på stan.

Just nu sitter jag bara och öser musik. Ska snart börja göra mig i ordning. Blir att möta upp sua på stan senare och käka på sub o co. Efter det är det plannja som gäller! 3:e semifinalen nu mot uppsala. Hoppas på en "grön" seger.

Alexandra Burke Feat. Flo Rida – Bad Boys


-Plannja vs Uppsala


Kommentarer
Postat av: thaipinnen ♥

planja :D

2010-04-14 @ 07:41:59
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0