Lite roar mycket!

Igår kan man säga att jag hade en heldag med sua. Efter skolan drog hon, jag, tina och lisa till pontushallen, där vi kollade lite innebandy. Det var nice. Vid 4 tiden tog vi bussen till storheden och köpte oss lite gottigottgott, sedan tog vi bussen hem till sua. Vi har skrattat, lyssnat musik, tagit massor med kort, pratat och skrattat! Haha, var riktigt roligt. Men har man dålig humor, så har man. Dock gjorde vi inget av det vi hade planerat att göra, men  kändes väldigt oviktigt at the moment. Vi får helt enkelt fixa det en annan dag. Åkte hem igen vid halv 11. Var sjukt trött, men såg 2 avsnitt av glee innan jag gick och la mig. Ska lägga in bilder senare, från kvällen, sua har inte skickat alla ännu.

Nu har jag just kommit ut ur duschen, ska möta upp sua på stan vid 12. Får se vad vi hittar på. Men nu ska jag lägga på ett kol!

Trevligt lördag


Kommentarer
Postat av: felicia

Hej !

rolig blogg och fin design.

kolla gärna in min !

puss och kram / felicia (:

2010-04-24 @ 11:10:26
URL: http://feliciaannab.blogg.se/
Postat av: Cissi

hej fin blogg :)

hur mår du?

2010-04-24 @ 18:55:51
URL: http://memyselfandii.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: tack! ja mår å bra ;D

följa varann me bloglovin? =)

2010-04-24 @ 19:55:42
Postat av: a.alijatic

följ gärna mig via blogglovin,så att du inte missar lite spännande saker som händer på bloggen! :-)

kram!

2010-04-25 @ 09:57:58
URL: http://aminaalijatic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0