Stan idag igen

Har ganska nyss vaknat och jag och morsan har bestämt att vi ska dra en sväng på stan när vi gjort oss i ordning osv. Jag ska bl.a titta på en vårjacka och ett par nya shorts. Vet inte riktigt vad mamma skulle kolla på, men typ nå "sommartröjor" eller liknande. Ikväll vet jag inte riktigt ännu vad som händer, men skulle gissa på att det blir att dra till gammelstad. Måste prata med min gode vän sua sedan och se hur det ser ut. Ska även försöka hinna börja rensa i garderoben, men det får kanske bli imorgon istället.

Nåja, ska ta mig lite frukost nu. Synd att juicen är slut...


- Jag vill ha SOMMAAAR!


Kommentarer
Postat av: Esmeralda♥

tack desamma:D följ gärna via bloglovin;D

2010-04-10 @ 11:21:18
URL: http://fcfans.blogg.se/
Postat av: Johanna The Dreamer

Vilken vacker header! var är bilden tagen?

2010-04-10 @ 12:07:26
URL: http://johannathedreamer.blogg.se/
Postat av: ssiren.blogg.no

Fin blogg (:

Meld deg på blogg VS blogg --> www.ssiren.blogg.no :D

Vinn im so blogging this t - skjorte ! :D

2010-04-10 @ 16:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0