Första dagen - ÖVERLEVDE!

Påvägen till skolan var jag konstigt nog jävligt nervös. Visste varken vad som skulle hände, var vi skulle vara eller hur länge vi skulle tvingas plågas. När jag väl kom fram insåg jag att detta är ju inte så farligt, kändes som att vi aldrig haft lov, utan gått i skola hela tiden. Dagen var rätt boring. Vi fick lite papper, gick igenom schemat och käkade lunch. Slutade för typ 20min sen.

Först på torsdag kommer vi börja gå efter schemat. Imorgon ska vi bara planera vad vi ska göra med de nya 1orna och på onsdag ska vi "utföra" det. Kommer börja klockan 10 tisdag och onsdag. SKÖNT!

Nu när man gjort bort första dagen, känns det nästan lite skönt att man börjat igen. Kul att träffa alla klasskompisar osv..

Nu ska jag ta mig lite glass och bara njuta resten av dagen! Hare gött <3


- 16/8  2010

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0