Löördag

Bion igår var helt klart se värd, vart dock lite små besviken på hur den slutade menmen.. Efter bion satt vi och hängde på max, vi väntade på att tina och lisas buss skulle komma. Sen drog jag och sua till mig chillade. Vi var vaken till 2- halv 3. Vi vaknade sen igen vid 10. Då låg vi och snackade lite sen gjorde vi oss i ordning och for och handlade, skjutsade hem sua efter det. Har inte hänt så mkt mer idag, har legat och kollat desperate housewives och käkat riskakor ;p 

Men har ganska nys kommit hem från en lång promenad. Var ute i nästan 1½ h. Men var riktigt skönt, har haft lite ont i huvudet så det var skönt med lite frisk luft. Nu ska jag nog snart gå och lägga mig, är jätte trött känner jag och klockan är bara 10 :O Men imorgon är det träning som gäller och då vill man vara utvilad. Sitter och smsar med min kära kusin också. Saknar henne otroligt mycket! Vi måste planera in snart en återträff <3

Men nu ska jag gå och tvätta bort sminket. Ha det!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0