"New-buying"... (hehe)

Kom fram till sthlm igår vid halv 12 ungefär. Där stod pappa redo att hämta mig. Var framme i Nyköping ungefär vid 1-2.

Gårdagen var en rätt lugn dag. Vi käkade tacos, spelade kort, lyssnade musik, badade bubbelpool och satt bara och pratade. Väldigt trevligt. Gick och la oss vid 2. Somnade jävla fort kan jag tala om. De där åksjuketabletterna som jag tar är rena sömnpillret. Vaknade 9 imorse och var väldigt utvilad.

Idag ska vi åka in till stan, pappa ska gå och klippa sig medans jag och Annica ska gå runt och kolla in affärerna. Sen ikväll blir det troligen bio, Shutter Island med Leonardo DiCaprio. Den verkar grymt bra, lite smått läskig kanske, men sånt gillar vi! ;)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0