17/1-10

Idag har varit en vääääldigt seg dag. Vaknade vid 10, då låg jag och såg lite one tree hill, sen åkte jag iväg med mamma och mormor till storheden och kollade runt lite. När vi sedan kom hem igen, såg jag ännu lite oth, käkade och satt vid datan. Det enda jag gör är väntar på att vi ska skjutsa mormor till tågstationen, och sedan åka och handla. Sen lär jag se ännu mer oth :p Men söndagar är ju meningen att de ska vara vilodagar så då är det bäst att lyda ;)

 

Så imorgon börjar skolan igen, känns lite halv jobbigt. Slipper iaf ta med idrottskläder för vi ska har hlr-genomgång. Ser inte framemot det, man kommer typ få öva sig på såna där plastdockor.. och nu låter det som att jag pratar om nåt helt annat ;p haha.

 

Men nu ska jag ta och göra mig i ordning så man kan visa sig bland folk..
Peace out! <3


 - back tomorrow :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0