??

Sitter här och funderar över vad man ska göra, plugga eller göra nåt kul ? hmm.. that´s the big question!
Det lutar ganska mycket mot att se one tree hill och bara ligga och slappa eller kanske spela lite gh? eller rita? eller spela gitarr? eller sitta vid datan? eller kanske t.o.m städa?.. Men fan heller inte plugga! :@ ... Haha nää skoja bara.. Ska kolla igenom spanskan en gång nu och sen innan jag går och lägger mig, då hinner jag med lite annat också! :p

Men nu ska jag sätta igång.. see yaa! 

Bjuder på en bild på mig och morsan från London... hehe ;p

 
-enjoy!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

samma namn ! :D

2010-01-21 @ 22:19:25
URL: http://jeanetteelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0