Hoome!

Idag klockan 17.30 avgår tåget hemåt mot kalla luleå. Ska bli skönt att komma hem och sova i sin egen säng. Tror fan det är det jag längtar mest till när jag är borta, haha.

Men igår var ju då morfars begravning. Mycket tårar och blandade känslor. Jag bärde kistan när vi skulle bära ut han från kyrkan och in i bilen igen. Kan säga att det var jätte tungt. Folk säger att alla tycker olika. En del kan tycka det är jätte lätt medans andra tycker som jag gjorde. Var jätte jobbigt sen när vi skulle lämna honom i krematoriet. Stackars mormor.. Men nu följer hon med oss till luleå och ska stanna i drygt en vecka tror jag. Det är bla för att hon ska operera sig, hon har nämligen nyligen fått veta att hon har cancer i halsen.. Känner att dåliga saker kan sluta hända henne.. typ nu!

Nu ska jag packa klart och snart kommer vickan :)
PUssTJaa! <33

Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Du har en nice blogg, ska vi lägga till varann på bloglovin? :)

2010-01-09 @ 00:50:39
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: FATMA | sångerska

Lagt till dig nu! :)

2010-01-16 @ 16:53:38
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0