Inställd bio? :S

Idag var planen att gå på bio efter skolan, Snabba Cash. Men när jag, sua och elin laddat upp med godis och taggat för en trevlig filmkväll så får vi reda på, 10min innan filmen började, att den var inställd.. Läckage i salongen! Hur lyckas de ? Vi fick iaf tillbaka pengarna.. Men det var himla tråkigt när man hade sett framemot det hela dagen och sen liksom bara "drop a bomb" och det är bara att knalla hem ;p Fick iaf umgås lite med brudarna :)

 

Nu ska jag snart göra mig i ordning för att sova, är helt slut. Skulle egentligen behöva plugga lite, men får fan se om jag ids (A)



SOVGOTT!<3

 


Kommentarer
Postat av: Marcuselina

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2011-08-29 @ 15:22:55
URL: http://marcuselina.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0