Shopping!!

Nu har jag varit på stan varje dag denna vecka.. Har inte köpt nåt men hittat massa jag vill ha. Men på måndag när jag får pengar ska jag gå på gina och köpa en jeansskjorta och på vila och köpa en stickad tröja! Känner att det börjar klia i fingrarna nu efter lite nya kläder.


Vet inte ännu vilken färg på skjortan jag vill ha..

Till helgen har jag inte dessto mer några planer. Vet att jag på lördag ska på Nautilus och få en introduktion på alla maskiner (nu jävlar ska det bli workout!) Senare på kvällen har jag planerat att vara med min käre vän mia. Imorgon tänkte jag även höra med sua om hon har lust att hitta på nåt, så om du läser det här kan du ju höra av dig ;) haha..

Men nu dags för att plocka ihop lite på rummer innan morsan killzz me!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0