The day before tomorrow

Imorgon är det äntligen fredag! Har längtat så sjukt mycket till helg. Ser verkligen framemot imorgon, eftersom att då blir det middag och mys med elin och mia. Har inte nå destomer planer inför helgen. Men blir nog bara ta det lugnt och ta dagarna som de kommer.

Idag har jag haft fullt upp. Var i skolan från 8.15-14.50. Efter det drog jag med sua på stan. Hittade massa snyggt jag vill ha.. Blir nog gå en sväng efter skolan imorgon och kika runt lite :) Ska iaf köpa ett armband på veromoda och kanske en tunika på vila. Vi får se imorgon helt enkelt. Efter stan gick jag hem och käkade och vid halv 7 drog jag och mamma och tränade. Är så himla skönt när man har tränat och får komma hem och duscha och bara ta det lugnt, man känner sig som så nöjd över vad man åstadkommit and that feels gooood!! ;)


- the bracelet from Vero Moda..


Nu ligger jag och funderar på om jag ska kolla igenom spanska läxan en gång, innan jag sover, med tankte på att vi har den till imorgon ;O Men hinner ju iofs plugga imorgon på morgonen, har ju sovmorgon och allt (A)

Nää nu ska jag borsta gaddarna och soova. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0