Dag 1 - Avklarad

Imorse, när jag anlände till mitt jobb, var jag väldigt nervös. Hade ju ingen aning vilka som jag skulle jobba med eller vad vi skulle göra osv. Det första vi gjorde när alla var samlade var att gå ut och lära oss köra rullstolarna. Vi körde varandra upp och ner för trottoarkanterna och sedan gick vi in och delade in oss i de grupper vi skulle vara. Det blev jag och 4 andra tjejer i en grupp. Efter det fick vi lunch från halv 12 till 1. Mamma hämtade mig och så käkade jag lunch med henne på hennes jobb. Sedan körde hon tillbaka mig igen. Efter lunchen fick vi gå till våra tilldelade avdelningar. Där gick vi bara en liten rundtur och sedan typ vid 2 fick vi sluta. De tyckte av vi skulle få en lugn dag idag, hehe! Oroar mig dock för morgondagen...

Tog bussen till stan och gick på morsans jobb igen. Skulle hämta hemnycklarna och sedan gå hem. Men såg då att sua hade smsat och ringt flera gånger, så ringde upp henne och hon bad mig komma in till stan. Det var nämligen superrea på accent, halva reapriset på väskor! Hitta mig 2st, kan visa sen.

Men nu ropar mamma att maten är klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0