Rough day..

Har varit en jobbig dag idag, har ju inte gjort särskilt mycket, men känner mig helt slut.

 

Åkte och tränade vid halv 8, så då var jag igång ungefär klockan 8. Blev bara att cykla 40min. Är ju lite ringrostig, hehe. Efter träningen åkte jag förbi på mattias jobb och sa hej. Sedan vidare till mammas jobb och sov en stund. Var så jävla skönt! Hade bestämt med mattias att jag skulle gå och käka lunch men han och mia vid 12, så klockan 11 åkte jag ner på stan och gick runt lite. När vi sedan lunchat, mötte jag sua och gick på stan med henne till typ 3. Nu är jag helt slut i kroppen... Blir bara att ligga hemma och sega ikväll. Ska nog ta mig ett varmt bad och sedan blir det filmmys i soffan.

 

Have a gr8 day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0