Trollet inom mig

Idag känner jag mig som ett troll. Jag ser ut som ett troll och jag bor som ett troll..


Hur lyckas jag egentligen ? Gick och la mig igår vid typ 2-halv 3 och ändå så sover jag till halv 1. Och då var det t.o.m någon som ringde och väckte mig.. Detta ser inte bra ut för framtiden, kommer ju totalt vända dygnen nu.

Idag är planen att jag ska till gammelstad och hänga med sua och bea, efter maten. Innan det ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, som sagt vaknade jag ju typ nyss.. Blir iaf ingen städning idag (a) hehe.



- mitt vackra, "välstädade" rum


Kommentarer
Postat av: Mia

hehe, du ser iaf inte ut som ett troll ! det kan jag verkligen inte hålla med om ;)

2010-07-12 @ 14:50:39
URL: http://miahkalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0