Goodbye

Idag sticker man till stugan. Det blir troligen sista gången man är där, eftersom att mormor ska sälja den och köpa en ny här närmare luleå. Himla kul att hon ska kolla på en närmare oss, men sjukt trist att inte få besöka "gammelstugan" mer..

Igår hade jag jätte trevligt med girlsen. Det var jag, elin, sua och amanda. När alla hade anlänt till elin åkte cyklade vi till storheden och köpte lite gottgott, sedan hem till elin igen och såg lite film. Vi började med en skräckis, Shutter. Den var rätt bra, hade sina väldigt läskiga stunder men var faktiskt inge rädd efteråt. Iofs så kan det ha att göra med att vi såg två roliga filmer efteråt, Björn Gustafsson och Brüno. Sjuk film den där Brüno må jag säga, haha.

Nää om man ska ta och pallra arslet ur sängen och göra lite nytta. Måste packa och det. Tur att man bara blir borta till imorgon. Det behövs ingen drastisk packning för det. Kommer nu inte skriva nå mer förrän imorgon när jag kommit hem, om det inte blir för sent. Men vi hörs när vi hörs! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0