HALLELUJAAAH!!!

Åhh jag är typ överglad. Hade nog kunnat springa och hoppat runt i hela lägenheten om jag inte hade känt mig så himla töntig (a) Hade precis sista spanska lektionen och det är helg! Allt känns helt perfekt just nu. T.o.m i skolan serverades tacos till lunch. Inte illa dära alltså, + att vi fick kakor och saft på spanskan, hehe. Känner verkligen hur sommarlovet börjar närma sig nu. Helt gudomligt!

När mamma slutat ska hon åka förbi på waldorf och hämta lite friteradkyckling och ris till moi. Sedan ikväll ska jag till gammelstad och träffa sua och elin. Blir säkert nån film och massa prat. Har även fått mina bilder jag skickade in för framkallning i veckan. Nu ska jag bara komma på vad jag kan göra med de. Vill inte bara slänga in de i nåt fotoalbum utan vill hellre ha de synliga. Kanske kommer på nåt kreativt.

Nu blire vrida upp musiken och plocka ihop lite på mitt rum.




Hoppas alla får en lika super dag som jag har just nu! <3



Kommentarer
Postat av: Camilla - Webdesign & Foto

sv; ja verkligen, tack!

2010-06-04 @ 17:39:07
URL: http://camillafamme.se/blog
Postat av: tobbs

sommar! fashion is www.tobbs.se besök bloggen!



summer! fashion is wwww.tobbs.se visit the blog!

2010-06-04 @ 18:57:43
URL: http://tobbs.se
Postat av: helene & michelle

så fint at du er glad :- p



- kommenter gjerne tilbake, men ingen tvang.

2010-06-04 @ 22:15:11
URL: http://www.ezel.blogg.no
Postat av: avföring

NAE. Tacos och kakor och saft :(:( åååå

2010-06-04 @ 22:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0