Mot oändligheten och vidare....

... till Luleå

 

Idag beger vi oss hem till kära Luleå igen. Ska bli skönt att få komma hem. Sova i egen säng och framförallt att träffa gänget! Är hemma ikväll nångång. Har mycket att stå i när jag väl kommit hem. Mycket midsommarplaner som ska ordnas osv.. Känner hur paniken sakta men säkert smyger sig fram. Men det löser sig nog ska ni se.

Flyget till sthlm går 14.30. Då blire att stanna där ett tag och gå lite på stan och äta middag. Sen vid 20.00 nångång lyfter flyget till luleå. Får la se vad man hittar på när man kommer hem. Men lär nog vara ganska så trött så blir kanske bara att mysa på där hemma. Ska även visa lite vad jag shoppat osv, när jag kommit hem till min kära gamla dator.

 

Nu ska jag hjälpa mamma med packningen. Ni får ha det så bra! <3

 




Kommentarer
Postat av: Mia

Klart som fan att vi måste ! :P

2010-06-24 @ 13:53:36
URL: http://miahkalla.blogg.se/
Postat av: Jenny Halvardsson

sv: så lite så :) läget? :D

2010-06-24 @ 23:11:10
URL: http://jennyhalvardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0