Royalty

Kom fram till malmö i torsdags kväll. Vi spenderade mesta delen av dagen i sthlm, där vi gick runt och tittade i affärer. Köpte mig ett par solglasögon och en tröja. Får lägga upp bilder sedan när jag kommer hem.

Idag har dagen bestått av, surprisingly, att titta på the wedding. Har ju varit så himla anti allt som pågått dagarna innan, men när tv:n stod på och jag satte mig för att kolla lite, så måste jag erkänna att jag fastnade där.. Var faktiskt rätt så bra. Var kul att se alla kungligheter, deras kläder, smycken och se hur allt gick till. Okej, visst lite kanske var lite överdrivet, men var ändå himla fint. Vart faktiskt riktigt rörd när de stod i kyrkan och de blev make och maka. Det var som en saga.. Har sett det i princip hela dagen :O

Men nu är det dags att sova. Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske lite shopping eller nåt liknande, vem vet ? Ska försöka att blogga mer, men vi får se hur det går (a)..


- Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel



SOVGOTT!! <3


Kommentarer
Postat av: Emelie

haha jaha, där ser man ;P Jag lyssnar på den nu :)

2010-06-20 @ 13:39:43
URL: http://taas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0