Dreams and lies

Har just vaknat. Jag som ville sova länge idag, men så fick det tydligen inte bli. Idag vet jag inte riktigt vad planen är. Får väl återkomma när jag vet mer :p

Igår var iaf trevligt. Vi kom fram till lisas mormor och morfar vid 6. Då stod lisa och gjorde klart det sista av maten. Vi åt tacos och en jätte god kladdkaka tilll efterrätt med glass. Var propp mätt! Men sen när vi skulle se film, bärde hon in två skålar chips. Tror ni man kan låta bli att äta då eller ? -Nää inte direkt. Höll på att spricka där mot slutet. Det var jag, sua, lisa, tina, elin och amanda som var där. Det var roligt att träffa alla :)

Funderar just nu på vad jag ska äta till frukost, men känner att jag knappt orkar kliva upp ur sängen. Kanske drar en frunch lite senare istället då (A)

Men nu ska jag återgå till att bara ligga och lata mig =)
BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0