Lördag igen

Godmorgon!

Har just vaknat, ska alldeles strax börja göra mig i ordning. Ska nämligen in till stan och möta upp sua för en frunch på sub o co. Blir kanske även kika runt lite på stan, inte för att det är nånting min börs skulle tåla, men får försöka vara lite "ekonomiskt ansvarig" idag. Kan ju även säga att det snöar ute. Suck... Vill har sommar nu! Vintern är alldeles för lång och det är bara allmänt jobbigt med så här mkt snö.

Ikväll får vi se vad som händer, orkar typ inte bara vara hemma och tråka. Känns så himla meningslöst.

Men nu får allt mamma ta och vakna så jag kan dunka lite musik när jag gör mig i ordning :D
Ha det gött! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0